Kľúč k úspechu je dnes online marketing

Veľké množstvo podnikateľov dnes, bohužiaľ, nemá čas svoj business propagovať aj v online sfére, na pravidelnej báze. Je to veľká škoda, nakoľko je momentálne online marketing jeden z najlepších, najrýchlejších a masovo najrozšírenejších foriem propagácie.

Prečo je to dôležité a ako by to Vášmu podnikaniu mohlo pomôcť? Vypichli sme TOP dôvody, ktoré sa rozhodne oplatí prečítať až do konca. Poďme sa na ne pozrieť…

5 dôvodov prečo je online marketing dôležitý

1. Vaši zákazníci sú online

Ako podnikateľ chcete určite osloviť čo najviac potencionálnych zákazníkov, ktorí by si Váš produkt či službu zakúpili. Najlepšie miesto, kde toto môžete získať, je internet. Keďže sa na ňom nachádza viac ako 4,2 miliardy ľudí, je to ideálna príležitosť pre oslovenie budúcich spotrebiteľov, ktorí sa skutočne zaujímajú o vaše podnikanie a hľadajú presne to, čo ponúkate.

Na základe relevantných informácií je možné osloviť ľudí žijúcich v požadovanej lokalite, na ktorú cielite. Súvisia s tým aj záujmy, nákupné správanie, demografické údaje a množstvo ďalších informácií, ktoré sú kľúčové tak ako pre Vás, tak aj pre zákazníka, nakoľko sa tým môže zvýšiť jeho záujem.

2. Digitálny marketing je merateľný

Na rozdiel od offline reklamy je online marketing skvelý v tom, že obchodníkom umožňuje vidieť presné výsledky a metriky v reálnom čase. Okrem toho vie poskytnúť komplexný prehľad od začiatku až po koniec reklamnej kampane – vrátane zobrazení, kliknutí, zdieľaní a množstva ďalších dôležitých metrík, na základe ktorých je možné upresniť cielenie aj do budúcna.

Ak by ste chceli spropagovať svoje podnikanie napríklad inzerátom v novinách, je oveľa ťažšie odhadnúť, koľko ľudí si tento inzerát skutočne pozrelo, koľko času mu venovali alebo koľkí ho ukázali svojim známym.

3. Zvyšuje viditeľnosť Vašej firmy

Za pomoci online marketingu predstavíte svoju firmu či podnikanie stovkám ľudí. Internet je miesto, kde funguje marketing a reklama nonstop, a to doslova.

Potencionálny zákazník má prístup k Vašej webstránke, sociálnym sieťam a ďalším online platformám 24 hodín, 7dní v týždni. V konečnom dôsledku to znamená, že internet neustále propaguje reklamu pre Vaše podnikanie a čo je dôležité, je nonstop viditeľná pre Vaše publikum.

Ak chcete ešte viac zvýšiť viditeľnosť Vašej značky, firmy, produktov či služieb, je vhodné použiť aj platené metódy digitálneho marketingu, ktorých dosah a cielenie na publikum sa niekoľkonásobne zvýši. Hovoríme napríklad o Google reklame alebo platenej reklame na sociálnych sieťach.

 4. Podporuje multitasking

Internet je flexibilné prostredie, ktoré umožňuje vytvoriť a spustiť viacero kampaní naraz. Kampane môžu byť vykonávané na niekoľkých platformách súbežne, a popri tom je možné zvládať tisíce zákazníkov na Vašej webovej stránke a spracovávať ich transakcie. Tento úkon prispieva k vyššej konverzii a rýchlejšiemu rastu pre Vaše podnikanie.

Investovaním do online marketingu získate relevantnejších potencionálnych zákazníkov, ktorí si z väčšou pravdepodobnosťou zakúpia daný tovar či službu.

5. Je efektívnejší z hľadiska nákladov

Každý podnikateľ chce investovať do metód, ktoré mu budú prinášať úžitok teraz, aj v budúcnosti. Ako najefektívnejší spôsob, ktorý prinesie dobrú a dlhodobú návratnosť sa považuje práve digitálny marketing.

Na rozdiel od ostatných spôsobov propagácie je vyhodnotený ako cenovo dostupný a čo je jeho veľkou výhodou, je skutočnosť, že oslovíte viac ľudí, ktorí chcú o Vás počuť a zaujímajú sa práve o to, čo ponúkate.

Späť k článkom